שיטת יח"צ בקליק עובדת על שקיפות מלאה, כחלק מתהליך השקיפות צוות האתר מספק לכם את השלבים המלאים לפרסום כתבה באתרי החדשות הגדולים בישראל.

שלב 1: בוחרים באילו אתרים תרצו לפרסם וכמה פעמים מכל אתר

בכניסה לשירות פרסום כתבה שיווקית ממומנת באתרים בגדולים תוכלו לבחור בכל אתרי החדשות הגדולים במדינה, ואף לבחור את כמות הכתבות לכל אתר.

רשימת אתרי החדשות הגדולים מתעדכנת מפעם לפעם, בין האתרים הגדולים תוכלו למצוא את

Ynet, מאקו  Mako כתבה בסיסית/T5/משודרגת), Walla (וואלה), One, ישראל היום, חרדים 10, ספורט 1, Bizportal (ביזפורטל), ג'רוזלם פוסט (The Jerusalem Post), מעריב Online, מקור ראשון, ערוץ 20, כלכליסט, (רכילות מעריב) TMI, רשת 13 (ערוץ 13), פוסטה, חדשות 0404, חדשות מבזק לייב (MivzakLive) ועוד אתרים מתעדכנים נוספים.

לאחר בחירת השירות והכמות, הוסיפו את בחירתכם לעגלת הקניות.

שלב 2: החלטת לגבי כתיבת התוכן

שימו לב, רכישת פרסום הכתבה הינה רכישה בעבור העלאת הכתבה לאתרים הגדולים ואינה רכישה של כתיבת הכתבה – אל דאגה, כותבים התוכן המומחים של יח"צ בקליק עומדים לרשותכם עבור כל כתבה, כל מאמר וכל שירות תוכן לבקשתכם.

טרם הרכישה הסופית, הרוב המוחלט של הלקוחות שלנו אינם מגיעים עם כתבה מוכנה ואף גם אם יגיעו עם תוכן מוכן, התוכן חייב להיות כתוב ברמה הגבוהה ביותר המתאימה לאתרי החדשות והתוכן הגדולים בישראל.

באפשרותכם לרכוש שירות כתיבת תוכן לאתרים הגדולים (ולשירותי כתיבה תוכן נוספים) על-ידי מומחי התוכן של יח"צ בקליק המומחים במספר רב מאוד של תחומים וענפים: פיננסים, פוליטיקה, נדל"ן, בידור, מוזיקה ועוד.

רכישת כתיבת הכתבה/מאמר יבטיחו את סיכויי העלאת הכתבה לאתר החדשות הגדול וכן יבטיחו רמה גבוהה, תוכן מותאם ושיווקי וכן ביטויים המתאימים לקידום מקצועי בתוצאות החיפוש בגוגל.

שלב 3: מזינים פרטים ואמצעי תשלום

על מנת לסיים תהליך רכישת כל שירות באתר ולאחר שהוספתם את השירות לעגלת הקניות, עליכם להזין פרטים אישיים (שם המזמין, טלפון, כתובת, מייל ופרטים רלוונטיים נוספים בטופס), על מנת שנוכל לזהות את מזמין הכתבה/שירות ולשייך אותו לאדם המתאים.

צורות התשלום רבות, ניתן לשלם באמצעות כרטיס האשראי, פייפאל ואף באמצעות תהליך פשוט של העברה בנקאית (מספקים לכם את מספר החשבון ואתם מעבירים אישור העברה בנקאית למייל שלנו או כהודעה בוואצפ).

שלב 4: טופס שליחת כתבה או טופס פרטים לכתבה

במידה ולא בחרתם בשירות כתיבת הכתבה על-ידי מומחי התוכן שלנו, תצטרכו למלא את טופס שליחת הכתבה הכולל פרטים לאתר הנבחר.

במידה ובחרתם בשירות כתיבת תוכן, כל מה שתצטרכו לעשות הוא למלא את הטופס לבקשת הכתבה.

בכל דרך שלא תבחרו ובכל טופס שתמלאו, אנו נשאל אתכם את השאלות הנכונות על-מנת לקבל את המידע המלא ולענות על הצרכים שלכם באופן מלא וברמה הגבוהה ביותר.

 

מומלץ ביותר, בכל טופס תוכלו לצרף תמונה הכוללת קרדיט לצלם התמונה ולאחר אישור הכתבה הסופית במייל שנשלח אליכם – אנו נחל בתהליך העלאת הכתבה לאתר הנבחר.

שלב 5: קבלת הקישור של הכתבה למייל

בגמר התהליך תקבלו קישור לכל כתבה שעלתה לאוויר, את הקישור תוכלו לשתף ברשתות החברתיות, בוואצפים, באתרים שלכם ובכל מקום שבו תבחרו לנכון.

שאלות ותשובות בנושא העלאת כתבות שיווקיות דרך יח"צ בקליק

איך זה ישפיע עלי?

העלאת הכתבה לאתרים הגדולים מעלה את ערכם בעשרות מונים, משפרת את המוניטין החיובי, מנקה את המוניטין השלילי, דוחקת תוצאות שליליות בגוגל, מקדמת מכירות, מחזקת את שמכם בענף ובתעשייה ועונה על כל צורך אשר תבחרו.

במידה ותבחרו גם בשירות כתיבת הכתבה, תוכלו לשפר את איכות התוכן, להבטיח את העלאה לאתר הגדול וכן לשפר את הביטויים בתוצאות החיפוש בגוגל.

מה קורה אם רכשתי מספר רב של כתבות?

מילוי טופס עבור פרסום הכתבה וגם עבור בקשה לכתיבת כתבה אינם ארוכים ומסובכים, אם בחרתם מספר כתבות, תקבלו מספר קישורים למילוי או שתוכלו להיכנס ולשלוח מספר טפסים ובהתאם לכמות שבחרתם.

כל עוד לא מדובר בשיווק ויח"צ חירום או ניהול משברים, אין מה למהר ועליכם להבהיר עבור כל כתבה מה המטרות שלכם, מה הביטויים שלכם ומה תרצו בכל מקרה ומקרה.

המטרות והצרכים שלכם לא משתנים אך כל כתבה משתנה, כל אתר גדול הוא שונה והדרישות שלו מגוונות.

האם האתר בוודאות יאשר את הכתבה שלי?

סירוב להעלאת כתבה הינו מקרה נדיר מאוד.

מלבד איכות התוכן המועבר (הדבר נמנע בכתיבת התוכן על-ידנו), ייתכן ואתר גדול יסרב לקבל כתבה מלקוח מסוים או בנושא מסוים (כדוגמת כתבות על עידוד עישון, הימורים ותכנים מיניים).

האם הכתבה תופיע מילה במילה בהתאם לאישור במייל?

במרבית הכתבות הכתבה תופיע כמעט אחד לאחד ממה שאושר מולכם ובהתאם לכל כתבה וכתבה.

שימו לב, כל כתבה עוברת את אישור העורך של האתר ובאתרים גדולים עם צוותים גדולים ייתכנו שיקולים מגוונים המצריכים לעיתים לשנות את התוכן במידה מסוימת (גם בכתיבה שלכם וגם בכתיבה שלנו).

כמה זמן לוקח עד שהכתבה עולה לאתר?

תהליך ממוצע של העלאת כתבה הוא כ 72 שעות (באתרים גדולים מסוימים ייתכן והפרסום ייערך עד כשבוע והכל בהתאם למפורט בפרטים טרם הרכישה).

כדי לשפר את היח"צ שלכם, לעלות את הערך שלכם ושל החברה/עסק שלכם, בחרו את האתרים לפרסום, הכמות ושירות כתיבת התוכן ותדאגו עוד היום לשלוט על עתידכם ברשת באמצעות פרסום הכתבות הממומנות באתרי החדשות הגדולים במדינה.